Na stronie internetowej jako materiał podano MDF, ale meble są w rzeczywistości wykonane z resztek drewna; najtańszym rodzajem jest płyta wiórowa. Załączam zdjęcia ze strony i moich mebli.
Opinie
-
Игорь Щербак ★☆☆☆☆
-
Lukasz B ★☆☆☆☆
Niestety podwójne rozczarowanie. Bardzo długi czas realizacji. Brak informacji o spodziewanym terminie realizacji. Finalnie, pufa dostarczona w innej tapicerce niż sofa. Wymiana to kolejnej tygodnie. Po jakimś czasie (przed upływem 2 lat) oparcie wygniotło się - reklamacja dosyć osobliwa - ekspertyza na podstawie zdjęć - poduchy były używane niezgodnie z przeznaczeniem.
-
Mikołaj Dziewoński ★☆☆☆☆
Szanowni Państwo, to jeden z najgorszych sklepów internetowych. Obsługa klienta nie jest w stanie od 2 tygodniu udzielić mi wiążącej odpwiedzi kiedy mogę spodziewać się zamówionej sofy. Przy składaniu zamówienia widniała data między 3 a 4 tygodnie. Minął 5 tydzień a obsługa klienta wciąż nie posiada wiedzy na temat zamówienia, tłumacząc się brakiem kontaktu z producentem. Sytuacja rodem z sowieckiej Rosji tudzież Polski ludowej. Zaznaczam że z góry zapłaciłem za całość zamówiania wraz z transportem a do dzisiaj nie jestem w stanie uzyskać informacji kiedy otrzymam zamówienie. Absolutnie nie polecam.
-
Aleksandra Bednarska ★☆☆☆☆
Zacznę od tego, że to co Państwo wyrabiają to jakaś KPINA! Dnia 08.12.2023 r. złożyłam zamówienie na stół i krzesła. Przesyłka miała dotrzeć 22.12.23 r. w pracy wzięłam wolne ponieważ musiałam odebrać przesyłkę, ku mojemu zdziwieniu Panowie przyjechali Z PUSTYM SAMOCHODEM, nie mając dla mnie przesyłki! Straciłam swój cenny czas na oczekiwanie na towar marnując dzień wolny w pracy. Paczka dotarła dopiero 27.12.23 r i od tamtego czasu leżała w odizolowanym pomieszczeniu do 20 stycznia nierozpakowana ze względu na to, że przeprowadzałam się do innego mieszkania i miały być to krzesła właśnie do niego. I tu znowu zdziwienie! Otwieram karton a tam pęknięta noga od jednego krzesła i od drugiego. Kupiłam w innym sklepie nowe krzesła i nie interesuje mnie ani naprawa ani wymiana dlatego też zgłosiłam zwrot. Macie 100 dni na zwrot a informujecie mnie, że nie mogę ich odesłać i nie zwrócicie mi gotówki. Nie wywiązaliście się z umowy, więc zachowajcie ostatnie resztki godności. Nie wspomnę o drugiej sytuacji gdy zamówiłam łóżko i zadzwonił do mnie kurier, że jedzie do mnie ale tylko z jedną z dwóch paczek bo druga zaginęła i czy chcę tą jedną, czy czekam na dwie. Wasz sklep to jedna wielka pomyłka.
-
Mateusz Prus ★★★★★
Bardzo polecam, meble bardzo dobrej jakości, profesjonalna i pomocna obsługa klienta :)
Nowa Recenzja
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest adres Lectus Punkt Odbioru Zamówień?
Lectus Punkt Odbioru Zamówień znajduje się przy Sąsiedzka 6, 05-806 Sokołów, Polska
Jak można dotrzeć do Lectus Punkt Odbioru Zamówień?
Do Lectus Punkt Odbioru Zamówień można dotrzeć, korzystając z poniższego linku
Dobra Klima Sp z o.o.